20 godina

prije 20 godina, 17., 18. ili 19. juna, da me ispenetrirate do klonuća, ne mogu potrefit datum, sve mi se miješa, u sami sumrak dana, sam posljednji put ranjen kao pripadnik abih…

kao i prethodna 2 puta, lakše, šta god da ta formulacija značila, tako da mi nije ostala nikakva vidljiva posljedica… ili preciznije, baš vidljiva posljedica…

a zera je falila da zjanim,  zerica zerava, u direktnom okršaju mene je kao isturenog i preexponiranog mitraljesca rb-om gađo jedan njihov omladinac, s tim da sam stigo, usljed vriska jarana do mene koji ga je skontao, zarafalat u njegovom pravcu, mislim i da sam ga izvrno, a rb je explodiro pola metra iza mene i posljedično mi jedan manŠji al krivudavi geler podero list lijeve noge…

nisam to ni skonto odmah nego sam nekih 10 do 15 minuta poslije osjetio tecnost u čizmi pa pomislio da sam se pišno od straha jer je baš preblizu roknulo… adrenalin je zajebana droga…

 

i sada nakon 20 godina kad čovjek samo i pomisli za šta i za koga je zamalo više puta poginuo prosto ga užas obuzme… 

…ne do im njihov dragi bog što hin takvima napravi da se nanovo zapuca…

11 komentara

  1. Sta muda??Osla bi i cuna vjeruj mi,nisu to jednostavne stvari,i ja sam kojekakvih i slicnih gluposti prezivio u ratu pa nemam snage da to sve prepricavam po sto puta.Tebi se divim kako to sve mozes evocirai,ja nemam vise snage.Otvorite prozor,ima za povratiti(naravno, mislim na razdoblje 1992-1995)

  2. @gost 1041
    negdje su, kako ih je Pravoslavni poceo re-editovati tako tu i stade 🙂
    @pravoslavni
    vrijeme mozda jeste ali mi fali re-editoavatelj 🙂 jesi l zainteresovan ?
    vazda sam govorio da je moja knjiga prava muska a anti ratna 🙂

  3. @gost 1041 – replika:
    Pravoslavni tj. Ja ih je re-editovao za deset(ku) upola s lukom, poslao nazad autoru i na tome se sve zavrsilo. Autoru tj. Umornom je malo teze da prizna kako je lenj i mrzi ga da se pozabavi izdavanjem istih :-)))
    @Umorni
    Uvek sam zainteresovan za pomoc bratskom i prijateljskom, nesvrstanom, susedu 😀
    Bez zajebancije, mislim da bi ti knjiga bila bas takva kako sam kazes, realna, pitka, teska, ali na prvom mestu anti-ratna.
    P.S.
    Mozda ti se javi i onaj nesretnik sa mindjusom u uhu sto mu postedeste zivot na Nisicima ako se ne varam…Ko zna…

  4. @pravos
    ne zajebaji, jesi re editovo ali kvantitativno to je 10 % materijala, ima toga jossss… naravno zaista ima i vise neglo li moje ljenosti odnosno sto vise od 7 ili 8 godina ne mogu da napisem jos 3 price kojima sam zamislio zaokruziti cjelinu… bice jednom
    a za nesretnika, probaj vidjeti u vasim bazama podataka ima li kakav omladinac moga imena tinejderskog uzrasta orepoznatljiva srpskog prezimena… tako mu bi receno 🙂

  5. @Umorni
    Ja sam re-editovao sve sto si mi ti poslao, znaci ja sam svoje zavrsio.Hajde sad reci ko zajebava raju i ne sprovodi dogovorenu taktiku 😀

    I zavrsi vec jednom te 3 price sto ti nedostaju. Ne moras da ih objavljujes, baci ih prvo meni na mail da vidimo cemu su.

Komentariši