15. april

od svih datuma, obljetnica, kuraca palaca, ubjedljivo mi je najodvratniji 15. april

tada, sa tim i sutrašnjim datumom, ne možeš upaliti tv-a ili otvoriti novina a da iz njih ne počnu ispadati švrakići, rađe, crnkići, mujezinovići, rejsovci kako pričaju o velikim bitkama, velikim pobjedama, šehidima, zlim neprijateljima, nezaboravu

izgleda da ova zemlja, ovo poodneblje, ovi ljudi, ovaj grad jednostavno ne žele bolje i poštenije

i odoh sad provrtit brzinski film kroz glavu o poginulim i ubijenim i razvaljenim jaranima zarad sreće švrakića, rađa, crnića, mujezinovića, rejsovaca

i odoh odšetat svoju današnju turu

13 komentara

  1. @Umorni
    Sve bih nesto da te pitam pa onda kao ne bi, femkam se hocu li – necu li, znam da ces da vices na mene ako pitam, ispascu provokator i cetnik itd. ali na kraju je radoznalost prevladala…Brate, zovete li i Srbe iz RS na proslavu danasnjeg datuma? Kapiram da ste jedna drzava, unitarna i multietnicka Bosna, pa me zanima dolaze li vam prijatelji na godisnjicu i iz ostalih delove zemlje?

  2. Pravoslavni@ Kad bi ti rekao da medju, kako ti kazes “Srbima iz RS”, ima dosta boraca ( pri tome ne mislim na cetnike) koji rado popiju pice i sasvim normalno razgovaraju o ratu, pa cak i zajednickim terenima…vjerovatno mi ne bi vjerovao. Mislis da oni slave svoj neki datum sretni i zadovoljni gledajuci ko sve iskoristava taj dan? Varas se druze moj…
    umorni@ hvala za savjet, nekako se snalazim al brate ovaj skrlet mi najgori.

  3. @Umorni
    šuti, samo šuti, Šuti moj dječače plavi :-)))))))))))))))))))…

    @mrzimpolitiku
    Druze, zna Umorni zasto ga ja ovo pitam i sta hocu da kazem…Srecom pa se poznajemo inace ne bi njegov odgovor bio tako miroljubiv da ne kazem da je kao pravi pacifisticki :-)))…I Ceda Jovanovic bi mu pozavideo na ovakvoj toleranciji :-)))…

    @Semso
    Majstore ti si za cistu 10! Kad dodjes u BG vodim te u Pionir na tekmu, jel moze?

Komentariši